ru | kz

Қаражат картаға/балансқа түскен жоқ. Не істеу керек?

Егер қаражат картаға немесе балансқа түспесе, келесі қадамдарды орындап көріңіз:

1. Транзакция мәртебесін тексеріңіз

  • Транзакцияның сәтті аяқталғанына көз жеткізіңіз. Ол үшін жеке профильдегі «Төлемдер тарихы» бөліміне өтіп, қаражатты шығару мәртебесін тексеріңіз.

2. Өңдеу уақытын тексеріңіз

  • Компания жағында қаражатты өңдеу 15 минуттан 24 сағатқа дейін уақыт алуы мүмкін. Егер шығару жақында жасалса, біраз уақыт қажет болуы мүмкін.

3. Тіркеу мерзімдерін тексеріңіз

  • Банктік картаға түскенде, қабылдау 1-ден 3 банктік күнге дейін созылуы мүмкін.

4. Деректерді тексеріңіз

  • Барлық енгізілген деректердің (карта нөмірі, деректемелер) дұрыс көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.

5. Қолдау қызметіне хабарласыңыз

Егер қаражат түспесе және ережелерде көрсетілгеннен көп уақыт өтсе, букмекерлік кеңсеге немесе төлем жүйесіне қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз. Транзакция туралы мәліметтерді көрсетіңіз және тексеру процесін жылдамдату үшін барлық қажетті ақпаратты беріңіз;

  • Банк карталары
    • Егер қаражат картаға 3 банктік күн ішінде түспесе, онда қаражат шығаруға сұраныс жіберген күннен юастап бүгінгі күнге дейінгі аралықтағы PDF форматында үзінді көшірме жіберіңі.
  • Ұялы байланыс операторлары және электрондық әмияндар
    • Егер қаражат балансқа 24 сағат ішінде түспесе, онда қаржылық операциялардың детализациясын PDF форматында жіберіңіз.

6. Төлем жүйелерін тексеріңіз

  • Қолданылатын төлем жүйесінің дұрыс жұмыс істейтініне және техникалық ақаулары жоқ екеніне көз жеткізіңіз.