ru | kz

Неліктен картаны толтыру кезінде «Қате орын алды» хабарламасы пайда болады?

Егер сіз шотты толтыру кезінде қиындыққа тап болсаңыз, келесі себептер болуы мүмкін:

  • Картада интернеттегі операцияларға шектеу қойылған.
  • Банктен тексеру коды дұрыс енгізілмеген.
  • Басқа карта деректері дұрыс енгізілмеген (карта нөмірі, жарамдылық мерзімі, иесінің аты, CVC/CVV коды).
  • Карта басқа валютада және айырбастау қосылмаған.

Барлық көрсетілген деректерді екі рет тексеріп, бәрі дұрыс жұмыс істейтініне көз жеткізіңіз. Егер мәселе шешілмесе, қолдау қызметіне жазыңыз.